آ
-
آتشبار، شوکت
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 30-40]
-
آزادی، رسول
مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 42-50]
-
آزادی، رسول
نقش تبلیغات رسانهای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 66-75]
-
آزادی، رسول
تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه موانع استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) در ادارات ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 10-20]
ا
-
ازم، فاطمه
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 30-40]
-
اسدی، عباس
بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانههای جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 59-63]
-
اسدی، عباس
نقش تبلیغات در رسانههای جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیتبدنی و غیرتربیتبدنی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 49-54]
-
اسماعیلی، زهره
بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 29-40]
ب
-
باقری، قدرت اله
نقش رسانههای اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباشگرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 10-17]
-
بزرگر، طیبه
نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 27-35]
-
بزرگ زاده، ندا
مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 18-26]
-
بکتاش، نرگس
نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 27-35]
پ
-
پروین، نازدار
نقد کتاب: نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 30-37]
ج
-
جعفری، علی
نقد کتاب: نظامهای اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 59-65]
-
جعفرزاده زرندی، محبوبه
تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-58]
-
جلالی فراهانی، مجید
بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 19-28]
ح
-
حیدریان میرزایی، احمد
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 30-40]
-
حسنی، سعید
نقد کتاب: نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 30-37]
-
حسینی، سید سعید
تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 60-72]
-
حسین پور، اسکندر
نقش رسانههای اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباشگرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 10-17]
-
حمید پور، هاله
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-60]
خ
-
خسروی، جواد
مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 42-50]
د
-
دوستی، مرتضی
راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 55-61]
-
دولتشاه، فاطمه
بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاههای ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 21-29]
ر
-
رزاقی، محمدابراهیم
بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 19-28]
-
رزاقی، محمد ابراهیم
تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-58]
-
رضایی صوفی، مرتضی
بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانههای جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 59-63]
-
رضایی صوفی، مرتضی
نقش تبلیغات در رسانههای جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیتبدنی و غیرتربیتبدنی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 49-54]
-
رضائی صوفی، مرتضی
تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 60-72]
-
رضوانی، سیده فاطمه
ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 36-41]
-
رعیت، امین
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 38-46]
ز
-
زایر، بهنام
راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 55-61]
-
زائر، بهنام
عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 21-29]
-
زینی زاده، مهوش
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 38-46]
س
-
سپاسی، حسین
مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 18-26]
-
سرمدی، محمد رضا
بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 29-40]
-
سلطان حسینی، محمد
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 30-40]
ش
-
شتاب بوشهری، سید ناهید
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-60]
-
شیربیگی، مریم
بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 29-40]
-
شریفیان، اسماعیل
تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-58]
-
شعبانی، عباس
تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 60-72]
ص
-
صابونچی، رضا
وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 41-48]
-
صابونچی، رضا
تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-18]
-
صابونچی، رضا
بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاههای ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 21-29]
-
صالحی، سعادت الله
ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 36-41]
ط
-
طاهری، مرتضی
رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بینالمللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 62-71]
-
طحانی، مجید
رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 51-58]
ع
-
عباسی، آیدین
عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 21-29]
-
عباسی، آیدین
راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 55-61]
-
عیدی، حسین
مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 42-50]
-
عیدی، حسین
نقش تبلیغات رسانهای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 66-75]
-
عیدی، حسین
تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه موانع استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) در ادارات ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 10-20]
-
عرب عامری، الهه
رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بینالمللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 62-71]
-
علیمردانی، محمد
نقد کتاب: نظامهای اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 59-65]
-
عمادی، سمیه
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 38-46]
ف
-
فاعلی، حدیث
وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 41-48]
-
فرازیانی، فاتح
رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بینالمللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 62-71]
-
فرزان، فرزام
عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 21-29]
-
فرهادی فر، سروش
تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-18]
ق
-
قاسمی، حمید
وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 41-48]
-
قاسمی، حمید
تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-18]
-
قاسمی، حمید
بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاههای ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 21-29]
-
قاسمی، سیدحمید
نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 27-35]
-
قائم پناه، سمیه
مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 10-20]
ک
-
کاشف، سید محمد
نقش رسانههای اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباشگرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 10-17]
-
کشکر، سارا
مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 18-26]
-
کشکر، سارا
مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 10-20]
م
-
مرادی، علی
بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 29-40]
-
منگشتی جونی، یوسف
نقش رسانههای اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباشگرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 10-17]
-
مهرابی، قاسم
بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 19-28]
ن
-
نادریان جهرمی، مسعود
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 30-40]
-
نیازی پور، مرادعلی
نقش رسانههای اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباشگرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 10-17]
-
نظری، رسول
رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 51-58]
-
نظری، رسول
تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 41-48]
-
نوربخش، مهوش
مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 10-20]
-
نوربخشیان، ارغوان
تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 41-48]
ی
-
یوسفی، بهرام
نقش تبلیغات رسانهای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 66-75]